Pàgines

divendres, 11 d’abril del 2014

III CONCURS LITERARI DE MICRORELATStintablava ” per a joves del Prat


PRIMER PREMI                                                           Titol: RUTINA

Taral·lejo aquella cançó lleugera mentre enllesteixo la feina. El ritme de l’ Smooth Criminal m’acompanya des de la ràdio. Contemplo el sol que omple el jardí i m’eixugo el front de suor. És feixuc, i cansat, però per aquest motiu provo d’emprar la meva creativitat: tot és més especial si hi poses la teva essència, i jo també tinc el meu senyal personal. Li sego els cabells i me’ls guardo. Al cap i a la fi, m’agrada la meva feina. Treure-li la vida a algú em fa somriure.

Yaiza SEVILLANO RAMÍREZ
17 anys
IES Salvador Dalí


SEGON PREMI                                                                                Títol: NO PUC LLEGIR           
                                       
Ja no llegeixo, no tinc temps. Ni tan sols recordo quan va ser l’última vegada que vaig seure a la terrassa d’un bar, a riure de com dolenta i traïdora és la vida. Per no parlar dels anys que fa que vaig oblidar la sensació d’avorriment. Tot va massa ràpid, gairebé no m’ha donat temps a parpellejar i un any més que se’n va. Vull recuperar la calma, vull temps per poder pensar. Estic demanant a crits una revolució contra el temps, però ja no crec que ningú tingui un moment per pensar-hi.

Georgina BELTRÁN BÁEZ
17 anys
IES Ribera Baixa


TERCER PREMI                                                                  Títol: VÉS I SIGUES FELIÇ

Si m’estranyes i jo t’estranyo potser tornarem a estar junts. Si, per contra, això es tracta del final, gràcies pels teus somriures, les teves carícies, les teves abraçades, els teus petons i el teu suport. Per a mi això no va ser en va; t’agraeixo a tu i a la vida per haver-nos permès escriure aquesta història, amb comes, interrogants, exclamacions i fins i tot punts, alguns suspensius, i aquest punt final.

Adena Maria ENE
16 anys
IES Salvador Dalí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada